Bugun...



Türk futbol tarihinde bir ilk!

Zokora'nın avukatı Nusret Yılmaz, mahkemenin sonuçlanmasından sonra yaptığı açıklamada şunları söyledi...

facebook-paylas
Tarih: 17-06-2014 18:50

Türk futbol tarihinde bir ilk!

15 Nisan 2012 tarihinde Şükrü Saraçoğlu'nda yapılan müsabaka sırasında Zokora, Emre Belözoğlu'nun kendisine, 'Fucking negro' sözünü sarf ettiğini söylemişti. Biz de bunun üzerine TFF'ye başvurmuştuk. Disiplin kurulu Belözoğlu'na 2 maç müsabakadan men cezası vermişti. İtirazımız üzerine Tahkim Kurulu, cezayı 3 maça çıkardı. Emre için, (Irkçılık ve ayrımcılık yapmak)' suçlamasıyla Kadıköy Cumhuriyet Savcılığı'na başvurduk ama takipsizlik kararı verdi. Üsküdar Üçüncü Ağır Ceza Mahkemesi'ne itiraz ettik, o da takipsizlik kararını kaldırdı. Mahkeme de bugün kararını verdi ve Emre Belözoğlu, ırkçılıktan ceza alan ilk futbolcu oldu."

Zokora'nın Fildişi Sahili milli takımıyla Dünya Kupası'nda mücadele ettiğini belirten Av.Yılmaz, bu yüzden kendisine henüz haber veremediklerini, kupa dönüşünde tazminat davası açacaklarını belirtti.




Bu haber 12056 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER SPOR Haberleri

ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
SON YORUMLANANLAR
HABER ARŞİVİ
YAZARLAR
GAZETEMİZ

Web sitemize nasıl ulaştınız?


nöbetçi eczaneler
HABER ARA
Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
YUKARI YUKARI